Instagram

@hikeintheforest.nl
Hike in the Forest

@hikeintheforest.nl

Hike in the Forest neemt je mee op reis, met sfeervolle ingetogen nummers met een hoog Singer-songwritergehalte. Zowel covers als zelfgeschreven werk.
  • Heerlijk gespeeld bij Zoomers aan het Bos vanmiddag! #lente #3js @zoomerscastricum @driejs

Video: @gabe_van_der_zwaag
  • Zondag staan we op de Bosfuif bij Zoomers aan het Bos! 
Een heerlijk zomers buitenfeest midden in het groen, met live muziek, lekker eten en een relaxte sfeer voor jong en oud. Van 11:00 tot 17:00 uur is er van alles te beleven, en wij spelen van 13:00 tot 15:00 uur. Kom gezellig langs en geniet mee van deze mooie Bosfuif-editie — entree is gratis!
  • A.s. zondag spelen we bij Zoomers aan het Bos 🌳en het lijkt een zomers weertje te worden! ☀️Kom je ook? Van 13-15 uur spelen we aan de Heereweg 84 in Castricum.
  • Onderweg met nieuwe muziek! Gisteren hebben we met de band met veel plezier gewerkt aan nieuwe liedjes. #zeghetnu #hikeintheforest
  • We hebben weer genoten bij De Blinkert- Kennemerhart in Haarlem vanmiddag. Het is zo mooi te zien wat muziek doet: lachen, dansen, meezingen maar ook tranen kwamen voorbij. Door die energie speelden wij met nog meer passie en gevoel.
  • Vanmiddag spelen we bij De Blinkert - Kennemerhart. We kijken erg uit naar ons optreden. Het is voor ons heel bijzonder om voor de bewoners en gasten te mogen spelen. Alle emoties komen voorbij: van een lach tot een traan, van meezingen tot dansen! @stichting_kennemerhart
  • Ons liedje Lente was vanmorgen te horen in Goedemorgen Nederland op NPO 1 onder de prachtige natuurbeelden van onze zanger Willem Visser! @willemvisser
  • Op 24 mei spelen we op Bosfuif, het gezellige event van Zoomers aan het Bos in Castricum. We kijken ernaar uit!
  • 🌱 De lente is begonnen! 🌱
21 maart — het moment waarop alles weer groeit, bloeit en tot leven komt.
Twee jaar geleden brachten wij ons lied “Lente” uit… en vandaag voelt als het moment om dat weer met jullie te delen.
Zoals Frits Spits ooit zei toen het nummer op Radio 1 te horen was:
"Hier word je toch vrolijk van."
Laat de zon binnen, zet het volume wat hoger en vier de lente met ons mee. ☀️🌿
🎶 Luister (opnieuw) naar Lente en laat ons weten: waar krijg jij dat lentegevoel van?
Heerlijk gespeeld bij Zoomers aan het Bos vanmiddag! #lente #3js @zoomerscastricum @driejs Video: @gabe_van_der_zwaag
3 weken ago
View on Instagram |
1/9
Zondag staan we op de Bosfuif bij Zoomers aan het Bos! 
Een heerlijk zomers buitenfeest midden in het groen, met live muziek, lekker eten en een relaxte sfeer voor jong en oud. Van 11:00 tot 17:00 uur is er van alles te beleven, en wij spelen van 13:00 tot 15:00 uur. Kom gezellig langs en geniet mee van deze mooie Bosfuif-editie — entree is gratis!
Zondag staan we op de Bosfuif bij Zoomers aan het Bos! Een heerlijk zomers buitenfeest midden in het groen, met live muziek, lekker eten en een relaxte sfeer voor jong en oud. Van 11:00 tot 17:00 uur is er van alles te beleven, en wij spelen van 13:00 tot 15:00 uur. Kom gezellig langs en geniet mee van deze mooie Bosfuif-editie — entree is gratis!
4 weken ago
View on Instagram |
2/9
A.s. zondag spelen we bij Zoomers aan het Bos 🌳en het lijkt een zomers weertje te worden! ☀️Kom je ook? Van 13-15 uur spelen we aan de Heereweg 84 in Castricum.
4 weken ago
View on Instagram |
3/9
Onderweg met nieuwe muziek! Gisteren hebben we met de band met veel plezier gewerkt aan nieuwe liedjes. #zeghetnu #hikeintheforest
2 maanden ago
View on Instagram |
4/9
We hebben weer genoten bij De Blinkert- Kennemerhart in Haarlem vanmiddag. Het is zo mooi te zien wat muziek doet: lachen, dansen, meezingen maar ook tranen kwamen voorbij. Door die energie speelden wij met nog meer passie en gevoel.
We hebben weer genoten bij De Blinkert- Kennemerhart in Haarlem vanmiddag. Het is zo mooi te zien wat muziek doet: lachen, dansen, meezingen maar ook tranen kwamen voorbij. Door die energie speelden wij met nog meer passie en gevoel.
We hebben weer genoten bij De Blinkert- Kennemerhart in Haarlem vanmiddag. Het is zo mooi te zien wat muziek doet: lachen, dansen, meezingen maar ook tranen kwamen voorbij. Door die energie speelden wij met nog meer passie en gevoel.
2 maanden ago
View on Instagram |
5/9
Vanmiddag spelen we bij De Blinkert - Kennemerhart. We kijken erg uit naar ons optreden. Het is voor ons heel bijzonder om voor de bewoners en gasten te mogen spelen. Alle emoties komen voorbij: van een lach tot een traan, van meezingen tot dansen! @stichting_kennemerhart
Vanmiddag spelen we bij De Blinkert – Kennemerhart. We kijken erg uit naar ons optreden. Het is voor ons heel bijzonder om voor de bewoners en gasten te mogen spelen. Alle emoties komen voorbij: van een lach tot een traan, van meezingen tot dansen! @stichting_kennemerhart
2 maanden ago
View on Instagram |
6/9
Ons liedje Lente was vanmorgen te horen in Goedemorgen Nederland op NPO 1 onder de prachtige natuurbeelden van onze zanger Willem Visser! @willemvisser
3 maanden ago
View on Instagram |
7/9
Op 24 mei spelen we op Bosfuif, het gezellige event van Zoomers aan het Bos in Castricum. We kijken ernaar uit!
Op 24 mei spelen we op Bosfuif, het gezellige event van Zoomers aan het Bos in Castricum. We kijken ernaar uit!
3 maanden ago
View on Instagram |
8/9
🌱 De lente is begonnen! 🌱 21 maart — het moment waarop alles weer groeit, bloeit en tot leven komt. Twee jaar geleden brachten wij ons lied “Lente” uit… en vandaag voelt als het moment om dat weer met jullie te delen. Zoals Frits Spits ooit zei toen het nummer op Radio 1 te horen was: "Hier word je toch vrolijk van." Laat de zon binnen, zet het volume wat hoger en vier de lente met ons mee. ☀️🌿 🎶 Luister (opnieuw) naar Lente en laat ons weten: waar krijg jij dat lentegevoel van?
3 maanden ago
View on Instagram |
9/9